Projektas „KOKYBĖS KREPŠELIS“ NR. 09.2.1-ESFA-V-719-01-0001 finansuojamas Europos socialinio fondo lėšomis
Projekto tikslas – pagerinti mokinių ugdymosi pasiekimus, įgyvendinant pokyčius savivaldybėse ir mokyklose.
Projekto įgyvendinimo trukmė: 2019 – 2023 m.
Projektui skirtos lėšos: 30 324 200,95 Eur.
Projekto vadovas:
Projekto veiklų aprašymas
Siekiant įdiegti duomenimis grįstą kokybės kultūrą (kokybės samprata – vertinimas – tobulinimas) planuojama kryptingai dirbti su mokyklų steigėjais – savivaldybėmis ir mokyklomis:
I projekto etape su 180 bendrojo ugdymo mokyklų, atrinktų į dvi tikslines grupes: 30 mokyklų, turinčių stiprią geros mokyklos požymių raišką, ir 150 mokyklų, turinčių silpną geros mokyklos požymių raišką (pagal Geros mokyklos koncepcijos nuostatas); bei
II projekto etape su 90 bendrojo ugdymo mokyklų.
Mokyklų veiklos tobulinimas bus vykdomas nuosekliai, t. y.:
- atliekamas mokyklų išorinis vertinimas arba įsivertinimas;
- remiantis mokyklų ir savivaldybių turimais statistiniais, mokinių pasiekimų rezultatų, išorinio vertinimo ataskaitų ir kitais duomenimis rengiami mokyklų veiklos tobulinimo planai (toliau MVT planai), kurie derinami su steigėju ir Nacionaline švietimo agentūra bei tvirtinami mokyklų vadovų. I etapo silpną geros mokyklos požymių raišką turinčioms mokykloms (150) ir II etapo mokykloms MVT planus padės rengti projekto konsultantai ar metodininkai, o stiprią geros mokyklos požymių raišką turinčios mokyklos (30) MVT planus rengė savarankiškai;
- vadovaujantis projekto tvarkos aprašu, MOKYKLOMS skiriamos tikslinės projekto lėšos MVT planams įgyvendinti;
- skyrus lėšas, vykdoma suplanuotų veiklų įgyvendinimo stebėsena ir padarytos pažangos vertinimas kiekvienoje mokykloje. Pažangos vertinimas bus vykdomas po dvejų metų (150 mokyklų bus atliktas veiklos rizikos išorinis vertinimas) arba ne anksčiau kaip po pirmųjų projekto metų (90 mokyklų bus atliktas išorinis vertinimas). Pasibaigus MVT planų įgyvendinimui stiprią geros mokyklos požymių raišką turinčios mokyklos atliks savo veiklos kokybės įsivertinimą.
Tikimasi, kad įgyvendintos projekto veiklos (išorinis vertinimas, pagalba mokyklų veiklos tobulinimui ir jų daromos pažangos vertinimas) taps pagrindu sisteminiam praktiniam kokybės kultūros įgyvendinimui visose šalies mokyklose.
Siektini rodikliai – 270 finansavimą ugdymo kokybei gerinti gavusių mokyklų.
Kokybės krepšelio skyrimo bendrojo ugdymo mokykloms tvarkos aprašas >>>, patvirtintas Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2018 m. rugpjūčio 29 d. įsakymu Nr. V-707 ir Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2021 m. kovo 30 d. įsakymu Nr. V-496 .
Projekto mokyklų sąrašai >>>, patvirtinti Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2018 m. lapkričio 13 d. įsakymu Nr. V-888 I-jam projekto etapui.
Projekto mokyklų sąrašas >>>, patvirtintas Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2021 m.liepos 22 d. įsakymu Nr. V-1321 II-jam projekto etapui.
Dalyvaudama projekte, Sedos Vytauto Mačernio gimnazija parengė veiklos tobulinimo planą dvejiems mokslo metams: 2021-2022 m.m. ir 2021-2023 m.m.
Tikslas: Gerinti ugdymosi pasiekimus siekienat kiekvieno mokinio asmeninės ūgties.
Uždaviniai:
- Padidinti mokinių galimybes mokytis pagal savo gebėjimus ir poreikius teikiant pagalbą.
- Didinti mokinių ugdymosi galimybes pagal savo gebėjimus ir poreikius gerinant aplinkos funkcionalumą.
Dokumentai
Kokybės krepšelis | Atnaujinta | Dydis | ||
---|---|---|---|---|
Gimnazijos veiklos tobulinimo planas 2022 m. | 4.37 MB | |||
Veiklos tobulinimo askaita už pirmuosius metus | 2024-01-23 13:48:06 | 14.39 MB | ||
Kokybės krepšelio ataskaita (2022 m. vasaris-kovas) | 2024-01-23 13:48:20 | 34.07 KB | ||
Kokybės krepšelio ataskaita (2022 m. birželis-spalis) | 2024-01-23 13:48:27 | 36.46 KB | ||
Kokybės krepšelio ataskaita (2022 m. birželis-spalis-gruodis) | 2024-01-23 13:48:32 | 37.82 KB |
Projekto veiklos