TŪM priemonių naudojimas integruotose veiklose

Penktokams vyko integruota lietuvių kalbos ir dailės pamoka „Piešiu, rašau, sveikinu. Proginio atviruko kūrimas“. 
Tarpdalykinė integracija ugdo kūrybiškumo, socialines bei emocines kompetencijas. 
Labai sudėtinga penktokams buvo įprasminti emocijas žodžiu ir paskui jas perteikti spalvomis, vaizdais. Ieškojo žodžių, nusakančių meilę savo brangiausiems artimiesiems. Pasirodo, sunku  ir dėkingumo žodžių rasti. 
Diskusijomis, polemika sušildę širdis penktokai tada jau susikaupę rašė Kalėdinius sveikinimus patiems brangiausiems.
Penktokai sukurtus Kalėdinius sveikinimus skanavo ir atspausdino spalvotai  nauju kompiuteriu ir lazeriniu spausdintuvu.

Kartu su @tūkstantmečiomokyklos
Projektas finansuojamas Europos Sąjungos #NextGenerationEU lėšomis

Nuotraukos:
Indrė Lileikienė

Nepamirškite padėkoti autoriui
Ankstesnės naujienos
  • Elektroninis dienynas
  • Tėvams
  • Mokiniams
  • Mokytojams
Naujienų archyvas