PRAŠYTI PAGALBOS NĖRA GĖDA
Svarbiausias socialinės pedagogės uždavinys - būti gimnazijoje konsultantu įvairiais su ugdytinio teisėmis, pareigomis ir jų pažeidinėjimu susijusiais klausimais.
Socialine pedagoge gimnazijoje dirba
Kabineto numeris 21A
Darbo laikas
Savaitės dienos |
Kontaktinis laikas |
Pietūs |
Nekontaktinis laikas |
Pirmadienis |
12.00 – 15.30 |
15.30 – 17.00 |
|
Antradienis |
9.00 – 14.30 |
8.00 – 9.00 |
|
Trečiadienis |
9.00 – 14.30 | 12.00 – 12.30 | 8.00 – 9.00 |
Ketvirtadienis |
12.00 – 15.30 | 15.30 – 17.00 | |
Penktadienis | 9.00 – 15.30 | 12.00 – 12.30 |
8.00 – 9.00 15.30 – 16.30 |
Informacija
Gimnazijos socialinio pedagogo darbo tikslas – padėti įgyvendinti vaiko ir mokinio teisę į mokslą, užtikrinti jo saugumą mokykloje bei sudaryti prielaidas pozityviai vaiko ir mokinio socializacijai ir pilietinei brandai.
Veiklos uždaviniai
- Ugdyti mokinių socialinius įgūdžius, gebėjimą atsispirti žalingiems įpročiams, organizuoti prevencines veiklas, vesti individualias konsultacijas ir užsiėmimus grupėse.
- Analizuoti konfliktines situacijas mokykloje, nustatyti priežastis bei galimybes padėti mokiniui suprasti savo ir kitų elgesį konkrečioje situacijoje, spręsti su tuo susijusias problemas.
- Vaiko mokinio problemos sprendžiamos ir veikla vykdoma bendradarbiaujant su kitais mokykloje dirbančiais mokytojais, klasių vadovais, kitais specialistais, tėvais (globėjais, rūpintojais) taip pat pasitelkiant mokyklos bendruomenę.
- Veikla grindžiama vaiko ir mokinio interesų, orumo, individualizavimo, visapusiškumo, prieinamumo, vaiko dalyvavimo priimant su juo susijusius sprendimus, bendradarbiavimo, konfidencialumo principais.
Veiklos turinys
- Vertina socialinės pedagoginės pagalbos vaikui ir mokiniui poreikius (kartu su kitais specialistais), esant būtinybei gali lankytis pamokose, neformaliojo ugdymo ir kitose veiklose.
- Konsultuoja mokinius, jų tėvus (globėjus, rūpintojus), mokyklos bendruomenę socialinių pedagoginių problemų sprendimo, socialinės pedagoginės pagalbos teikimo klausimais.
- Dalyvauja sprendžiant ugdymo, elgesio ir socialinių įgūdžių problemas, krizinius atvejus mokykloje.
- Numato socialinės pedagoginės pagalbos teikimo vaikui ir mokiniui būdus bei formas bendradarbiaudamas su mokytojais, klasių vadovais, tėvais (globėjais, rūpintojais), kitais specialistais, švietimo pagalbos įstaigomis, kitais su vaiku ir mokiniu dirbančiais asmenimis, socialinių paslaugų ir sveikatos priežiūros įstaigomis, teisėsaugos institucijomis, socialiniais partneriais.
- Šviečia mokyklos bendruomenę socialinės pedagoginės pagalbos teikimo, mokyklos nelankymo ir kitų neigiamų socialinių reiškinių prevencijos, pozityviosios socializacijos klausimais, nuolat tobulina savo kompetencijas.
- Įgyvendina prevencines veiklas bei socialinio ugdymo projektus kartu su mokyklos Vaiko gerovės komisija ir mokyklos savivaldos grupe, ugdant vaikų ir mokinių gyvenimo įgūdžius.
- Atlieka aktualius socialinius pedagoginius tyrimus mokykloje, atsižvelgdamas į mokyklos bendruomenės poreikius (prioritetus, strateginį ir metinį veiklos planus);
- Renka, kaupia ir analizuoja informaciją, reikalingą vaikų ir mokinių problemoms spręsti, bendradarbiaudamas su mokyklos bendruomene, esant būtinybei – su kitomis institucijomis.
- Rengia ir skleidžia informaciją apie socialinę – pedagoginę pagalbą.