TŪM programos vykdymas

TŪM programos vykdymas
Kovo 18 ir 19 dienomis vyko praktinės patirties dalijimasis fokus grupėse, kurių tema buvo „Priemonių ir metodų naudojimas ugdant įvairių mokymosi iššūkių turinčius mokinius“. Šiuose susitikimuose dalyvavo pradinių klasių mokinių tėvai ir mokytojai.
Susitikimuose dalyviai turėjo galimybę išgirsti apie dažniausiai pasitaikančius skaitymo sunkumus, su kuriais susiduria vaikai, ir sužinoti įvairius metodus, kaip paversti skaitymą įdomia ir mėgstama veikla. Taip pat buvo kalbama apie dėmesio, impulsyvumo ir huperaktyvumo sutrikimą, kuris reikalauja ypatingo dėmesio ir atjautos.
Dalyviai fokus grupių programą, kuri yra parengta bendradarbiaujant su išorės konsultantais ir atliepia mūsų gimnazijos mokinių ugdymosi iššūkius, įvertino kaip naudingą ir teikiančia ne vien žinias, bet stiprina emociškai. Grupėse mokytojai ir tėvai dalijosi savo patirtimi, kaip jie pritaiko įvairias priemones, siekdami padėti vaikams įveikti šiuos iššūkius. Daugiausia dėmesio buvo skiriama strategiškai pritaikytiems metodams, tokiems kaip individualizuotas mokymas, papildomos užduotys, vizualinės ir garsinės priemonės, bei specializuotos technologijos, padedančios mokiniams geriau suvokti ir įsisavinti informaciją.
Svarbiausias susitikimų tikslas buvo ne tik dalytis gerąja praktika, bet ir skatinti tėvų bei mokytojų bendradarbiavimą, siekiant sukurti palaikančią, supratingą ir kūrybišką mokymosi aplinką visiems vaikams, nepriklausomai nuo jų mokymosi iššūkių.
Šių susitikimų metu iškelti klausimai ir pasidalintos idėjos atskleidžia, kaip svarbu sudaryti tinkamas sąlygas vaikų ugdymui ir kaip mokytojų ir tėvų bendras darbas gali padėti spręsti kiekvienam vaikui iškylančias problemas.
Kiti fokus grupių susitikimai suplanuoti šių metų rudenį.
Kartu su @tūkstantmečiomokyklomis
Projektas finansuojamas Europos Sąjungos #NextGenerationEU lėšomis

Nepamirškite padėkoti autoriui
Ankstesnės naujienos
  • Elektroninis dienynas
  • Tėvams
  • Mokiniams
  • Mokytojams
Naujienų archyvas